03.autumn & heart

Follow|Home
01 May 2017 | 6:31 AM | 0 comments
Assalamualaikum wbt.

Dua hari lepas, classmate aku masa kptm, nikahhhh. Yayyyy.

Semalam wedding dia.

Selamat Pengantin Baru buat Zatul, sahabat yang jauh di mata tapi dekat di hati.
Barakallahu feek. Selamat menempuh hidup baru. Semoga menjadi keluarga yang sakinah, mawaddah warrohmah. Semoga awok jadi isteri yang solehah. Semoga awok bahagia hingga jannah!! Jangan bersemut sangat lepasni. Haha.

Maaf Zatul, Kin tak dapat datang... Huwaaaaaaaa!! dek ketiadaan member nak pi sana. lol.
Nani kemain lagi ajak.. haha. sorry Nani!! Rindu nak jumpa Nani!! <3

---

Lepastu, ingat nak pi PBAKL dekat PWTC tu.. Ajak Diba.. Diba kata.. "awok tu tak sihat." wehh...! PBAKL kot!! Mana boleh tak sihat!! Kena sihat!! Hahaha.

Tapi at the end.. yea..... aku tak pergi. Tapi macam terharu la. Bila dia offer nak dia belikan buku apa-apa tak. even macam merajuk ah. sebenarnya aku nak gi sana. nak gi weh. serius tak tipu. Pastu Diba biasa ah. Terus buat lawak hambar dia. Baru nak bengang lama sikit. Terus tak jadi. Nasib baik member. Haha.

Lepastu kakak usrah tanya, pergi tak PBAKL? Sebab sambutan kat sana macam hambar. Tak semeriah dulu. Mestilah tak meriah, sebab takde Kin!!! HAHA. Takdela. Sebab takde baucer buku kot. Eh tapi kisah pulak baucer tu. Ada ke takde, aku tetap nak beli buku.

Tapi bila tak sihat ni kan, Syaa pulak offer.. "nak Syaa belikan apa2 tak dekat korea?"

and me was like... nakkkkkkkkkkkkkkkkkkk.

"Kirim salam Park Hyun Sik." lol.

regards,
kusyi



p/s: i miss you


0 Comments available :

Post a Comment