03.autumn & heart

Follow|Home
13 September 2014 | 11:46 PM | 0 comments
Assalamualaikum.

Daku rindu buku2 hlovate yang berada di terengganu. keh.

Rindu.

Banyak tarbiyah yang aku dapat dalam buku tu

Mungkin aku dapat tarbiyah berdasarkan buku-buku.

Aku tak boleh sangat kalau pergi ke program-program. Kalau cara nak pergi pon tak bertemankan mahram. Macam weird sangat. Mungkin aku memang diajar begitu dalam keluarga? Hmm..?

Mood gila sikit memalam ni. Ni semua sebab ustak zizang tanya soalan bukan2 kat kedai makan tadi. Choi betei. Tahulah gagal ujibakat PU tadi. keh.

*tarik nafas

Tetiba teringat kat budak bio tu. aku cari jalan nak hentikan otak daripada teringat kat dia. So, aku cari kata2 hlovate. haha. #ponboleh.

Kalau dia baca, k,laa. "haii".. hai kat sini jela yeekkk.

*tarik nafas lagi.. *hembuss

*sambil dengar lagu Muhasabah Cinta- Edcoustics

Banyak input yang aku dapat dalam novel Hlovate. Aku tak suka diri ini dijudge. Aku bukannya sempurna sangat. Bila aku buat salah sikit, please tegur. Jangan pandang aku ni macam tade dosa. Please guys. Jangan.

Korang tengok aku macam ni, sebab Allah tutup aib aku. Alhamdulillah dekat Allah sebab Allah tutup aib korang gak. :)

K. Rabu ni ada forum dekat kolej aku. Forum cinta gitew. Haha. Forum pelik mestilah datang daripada pengarah program yang peliks. Siapa?

Kahkah. K. tukar cara gelak. Kih.

K.laa, Sambung study. Mood hlovate dari Aberdeen dah sampai.. Adiossss~ :)


Labels: , , , , , ,



0 Comments available :

Post a Comment