autumn. heart

INTRODUCTION

Asssalamualaikum and hye visitor...Welcome to my online diary. Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Leave your footprint on my cbox...Hate my blog? click Here


29 June 2013 • 5:26 PM • 0 Sweet hearts

Assalamualaikum.

Entri ni takda gambar. Sebab aku malas nak snap gambar. Penat doe orentasi ni.. Tapi aku rasa orentasi kat tempat aku tak adalah teruk sangat. Cuma bagi yang tak pernah duk asrama, maybe diorang rasa teruk. Bagi aku biasa jaa.. Sebab cikgu disiplin kat sekolah lama aku lagi ganas kut. haha!

Sepanjang orientasi, aku paling tabik dekat biro disiplin. First aku tengok diorang, benci tahap melangit !! Muka ketat gila. Tak pernah senyum. Sikit pun tak pernah!!

Padahal, muka diorang lawa gila. Masa majlis penutup, baru laaa diorang senyum. Serius comel woot ! Kak Dina, Kak Sakinah dan Kak Ayuma !! Tiga2 comel !! Fasi lelaki, guwa tak pandang sangat. Sebab takde kaitan. hahaha.

At first, aku ingatkan fasilitator ni umur tua2. budak degree and whatsoever sume tu. Rupenye, kebanyakan mereka, umur 19. choi choi !!

Nyesal guwa panggil abang. geli tau geli !!!!

Orientasi dah habeh, sekarang, fokus study ! 4 flat in Sem 1 . In sha Allah. :)


Labels:


0 Comments posted :

Post a Comment


Follow or leave ?



Jangan baca entri ini jikalau anda ada penyakit alergik dengan ayat-ayat di bawah. Bacalah entri di bawah pakai hati. Menulis merupakan hobi aku. Eceh. Menipu.

I am part-time in accounting.. But major in Dai'e.. Lillahitaala.



MY ACCA LIFE HERE

sincerely,
kusyi..

 stalker blog kusyi!


Chatting Here


Don't use harsh word

Post history





Ads


120 x 90 120 x 90






Nak daftar churpchurp? click here


Template By: Kawaii Lady
Some stuff: