03.autumn & heart

Follow|Home
10 June 2013 | 9:16 PM | 2 comments
Assalamualaikum.

Kawan-kawan aku semua dah masuk belajar. Aku? Hmm.. Hmm.. Hmm... Lambat lagi. It's okay syikin. Sabar........ pejam celik pejam celik sampai jugak 2hb Julai tu nanti. Amin~!

Bila duk sorang2 gini, teringat dekat kawan2. Masa aku call kawan aku, bff yang kusayang. haha. Dia sekarang masuk form 6 dekat sekolah lama aku. SMK Sungai Tong. Bangga beb boleh taip nama sekolah. wakaka..

Masa aku call dia, memang rancak ah berbual. Tetibe rindu saat2 satu dorm bersama2 last year. Teringat saat2 aku gaduh dengan dia. gurau. basuh baju sama2. Bengong sama2. Ponteng sama2. Makan aiskrim sama2. Huwaa... Rindu.. Rasa nak nangessss...

Aku kenal dia masa form 2 . Masa tu memang rapat gila2. then, masa form 3 aku pindah sekolah lain. Hubungan kami still rapat. masuk form 4, kami satu sekolah balik. lagi gila2. masuk form 5. lagilah gila! hahahah. Sampai gaduh2. Nangis2. Seriously I miss all the moments.

Kalau boleh aku rasa nak masuk form 6 jugakkkkkkkkkkkkkkkk. Nak studi sama2 dengan dia. Tapi apakan daya, aku tidak boleh mengubah takdir. Ecewah.. Ayat!

Kalaulah aku diberikan peluang masuk form 6, aku nak aje studi sungguh2 . Aku nak dapatkan A untuk subjek chemist dan biologi balik!!! Arghhh. tak kireeeeee. huhu.

Hmm.. Hm.. pening!

Aku rindu kawan2 aku.. Hanim, Nora, Nazirah, Togey.. Sahabat dunia akhirat!! In sha Allah.. Aku doakan kejayaan kalian. Doakan untuk aku juga ya!

Large
kan!! haha.. kami selalu je camni. Kongsi makanan sama2. Huu..


Large
yang ni pun betul jugak. wakaka.. selalu je geng2 laki tak faham apa yang aku dan hanim bualkan. -_-



Labels: ,



2 Comments available :

October 2, 2013 at 3:21 PM
Blogger akmal iniesta said...

Ad lak aku kisah..haha

October 13, 2013 at 4:27 PM
Blogger kusyi said...

hahahahah. tak suruh pong mu kisah! :P

Post a Comment