03.autumn & heart

Follow|Home
15 February 2013 | 10:43 AM | 2 comments
Assalamualaikum..

Hahhhhhh.. Korang kenal ke Matluthfi? Siapa beliau?? 'beliau'? Erk.


NAMA  :   Muhammad Luthfi @ MAT LUTHFI
SEKOLAH : SEK MEN KEB KOTA KUALA KANGSAR ( 2003 - 2005 )

 SEK BERASRAMA PENUH INTERGRITi KUBANG PASU ( 2006 - 2007 )

UNIVERSITi : UNIVERSITI CURTIN  KINI BERADA DI : PERTH, AUSTRALIA

Asal : Kedah
Lahir : 1990
Minat : Hujan band

Setahu saya, MatLuthfi adalah seorang vlogger.. Video+Blogger . Video dia bestt! haha. ada unsur lawak jenaka. Loghat kedah pekat teramat sangat! haha.

Video pertama yang membuatkan saya kenal dia yang pasal jiran tu.. 

"Akmal, bapak tak izinkan kamu kawan dengan anak jiran sebelah. Anak jiran sebelah tu BODOH!"

kasaq bahasa naaa... Hahaha,..

Video2 dia sume lawak.. dan, dalam lawak2 pun, ada mesej yang berjaya disampaikan.. 

poyo gile muke. haha!

Matluthfi ni bukan calang2 orangnya.. Berilmu tinggi gak. Tinggi lah daripada ilmu aku sekarang. Haha! 

Dia budak overseas ek? Baru sahaja graduate.. Siap buat video graduate gitu.. Student Curtin University, Australia.. Dia pun manusia biasa gak.. Selalu failed. Dan pemalaihhh gakk.. Lawak gila tang dia call mak dia.. Then, mak dia balas .. "Malaih mama nak layan.."

hahaha.. serius lawak. atau aku sorang sahaja yang syok ketawa?? Erkk..

Video parody dia yang Forum Suara Mahasiswa tu pun superb. Lawak habis.. 

Video dia dengan adik dia, ALI tu pun lawak. 

Nanti kalau aku masuk U, and stress buat assignment, aku nak tonton balik video MatLuthfi ni.. Pembakar semangat sikit.. Mohon Matluthfi jangan delete video2 ang.. Hoho..

Lastly, buatlah video tentang blog sayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! kehkeh.. merapu! tunggu saya di Australiaaaaaaaaaaaaa!!! 


# aku reti berblog sahaja. kalau vlogger, ai pemalu! :P

Labels: , , , ,



2 Comments available :

April 20, 2014 at 9:50 PM
Blogger muhamad hafiz md salleh said...

bukan kota kuala kangsar tapi kota kuala muda..

April 22, 2014 at 1:09 PM
Blogger kusyi said...

oh yaka. asif. kekeke.

Post a Comment