@kusyi03






personal info
 stalker blog kusyi!



NOTA KAKI :

Jangan baca entri ini jikalau anda ada penyakit alergik dengan ayat-ayat di bawah. Bacalah entri di bawah pakai hati. Menulis merupakan hobi aku. Eceh. Menipu.

I am part-time in accounting.. But major in Dai'e.. Lillahitaala.



MY ACCA LIFE HERE

sincerely,
kusyi..


Follow Me




Tweets by @kusyi03

Archives

Ads

120 x 90 120 x 90





Nak daftar churpchurp? click here



Credits

theme by Steff Tabalong

Siapa MatLuthfi ?
15 February 2013, 10:43 AM
Assalamualaikum..

Hahhhhhh.. Korang kenal ke Matluthfi? Siapa beliau?? 'beliau'? Erk.


NAMA  :   Muhammad Luthfi @ MAT LUTHFI
SEKOLAH : SEK MEN KEB KOTA KUALA KANGSAR ( 2003 - 2005 )

 SEK BERASRAMA PENUH INTERGRITi KUBANG PASU ( 2006 - 2007 )

UNIVERSITi : UNIVERSITI CURTIN  KINI BERADA DI : PERTH, AUSTRALIA

Asal : Kedah
Lahir : 1990
Minat : Hujan band

Setahu saya, MatLuthfi adalah seorang vlogger.. Video+Blogger . Video dia bestt! haha. ada unsur lawak jenaka. Loghat kedah pekat teramat sangat! haha.

Video pertama yang membuatkan saya kenal dia yang pasal jiran tu.. 

"Akmal, bapak tak izinkan kamu kawan dengan anak jiran sebelah. Anak jiran sebelah tu BODOH!"

kasaq bahasa naaa... Hahaha,..

Video2 dia sume lawak.. dan, dalam lawak2 pun, ada mesej yang berjaya disampaikan.. 

poyo gile muke. haha!

Matluthfi ni bukan calang2 orangnya.. Berilmu tinggi gak. Tinggi lah daripada ilmu aku sekarang. Haha! 

Dia budak overseas ek? Baru sahaja graduate.. Siap buat video graduate gitu.. Student Curtin University, Australia.. Dia pun manusia biasa gak.. Selalu failed. Dan pemalaihhh gakk.. Lawak gila tang dia call mak dia.. Then, mak dia balas .. "Malaih mama nak layan.."

hahaha.. serius lawak. atau aku sorang sahaja yang syok ketawa?? Erkk..

Video parody dia yang Forum Suara Mahasiswa tu pun superb. Lawak habis.. 

Video dia dengan adik dia, ALI tu pun lawak. 

Nanti kalau aku masuk U, and stress buat assignment, aku nak tonton balik video MatLuthfi ni.. Pembakar semangat sikit.. Mohon Matluthfi jangan delete video2 ang.. Hoho..

Lastly, buatlah video tentang blog sayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! kehkeh.. merapu! tunggu saya di Australiaaaaaaaaaaaaa!!! 

video terbaru dia

# aku reti berblog sahaja. kalau vlogger, ai pemalu! :P

Labels: , , , ,

« older entriestoprecent entries »