@kusyi03






personal info
 stalker blog kusyi!



NOTA KAKI :

Jangan baca entri ini jikalau anda ada penyakit alergik dengan ayat-ayat di bawah. Bacalah entri di bawah pakai hati. Menulis merupakan hobi aku. Eceh. Menipu.

I am part-time in accounting.. But major in Dai'e.. Lillahitaala.



MY ACCA LIFE HERE

sincerely,
kusyi..


Follow Me




Tweets by @kusyi03

Archives

Ads

120 x 90 120 x 90





Nak daftar churpchurp? click here



Credits

theme by Steff Tabalong

Matrikulasi? Adakah ia sesuai untukku?!
26 July 2012, 8:02 PM
Assalamualaikum.

524190_3938503472774_1572962679_n_large

Selamat berbuka! Hari neh dah masuk 6 Ramadhan. Dah berapa banyak amal ibadat yang korang dah lakukan? Mesti dah banyak,kan? Alhamdulillah..

Semalam, guru kaunseling saya, masuk kelas saya. Masa tu, rehat. Saya p koperasi dengan kawan. Then, bila naik, pelik jugak tengok kaunselor ada kat dalam kelas.

Rupa-rupanya duk beritahu borang matrik nak kuar ahad neh. Saya 'ooo' jelah. Ha ha..

Kemudian. Rakan-rakan sibuk duk pikir nak amek kos hape. Ngee.. saya pun tak tahu nak amek mana satu. Akaun pun minat. Sains lagiii minat.

Tapiii.. Saya nak medic. Ha ha..

Cikgu saya kata matrik kena cepat. Takley lalai. Kalau pointer rendah, kena reject. Adakah aku layak masuk matrik? Takut pun ada. -.-'

Saya rasa better saya jumpa kaunselor. Tapi... saya tak suka dengan kaunselor sekolah saya. Ngee.. Semua lelaki. kaunselor perempuan dah bertukar. Mencinyee ai!!

*diriku masih berada dalam dilema. Kos hape yang patut aku pilih?!

Labels: ,

« older entriestoprecent entries »