@kusyi03






personal info
 stalker blog kusyi!



NOTA KAKI :

Jangan baca entri ini jikalau anda ada penyakit alergik dengan ayat-ayat di bawah. Bacalah entri di bawah pakai hati. Menulis merupakan hobi aku. Eceh. Menipu.

I am part-time in accounting.. But major in Dai'e.. Lillahitaala.



MY ACCA LIFE HERE

sincerely,
kusyi..


Follow Me




Tweets by @kusyi03

Archives

Ads

120 x 90 120 x 90





Nak daftar churpchurp? click here



Credits

theme by Steff Tabalong

Aku dapat PLKN.
27 July 2012, 4:44 PM
Assalamualaikum..

Helohelo..

Saya tak tahu apakah perasaan yang tergambar hari ini.. Semalam saya cek boleh ke tidok PLKN, dia tunjuk,

Maaf! Anda tidak terpilih untuk menyertai PLKN Siri 10/2013. Terima kasih.



Hari neh, saya cuba cek suka-suka. 


Hah tengok tu. Kau ada? errr..

Semalam punyela saya hampa sebab tak terpilih. tapi bila pikir2 balik. Best jugak tak boleh. Boleh bercuti bersama famili. Hahahhaa.. Hari neh masa cek, saya dapat? Rasa nak meraung pon adaaaaaaaa..

Aduh.. Bila pikir pasal PLKN neh, habeh terlupe yang diriku udah mau trial..

Harap2 saya tak kena tempat jauh.. Aku neh homesick weh!! Ha ha..

Lepas baca sini, rasa macam nak pi PLKN. Tapi~~~~~~~ Wa nak relax kat rumah lepas SPM. Waaaaaaaaaaaaaaaaaa~ :(

Cau!

Daa..

Salam~

Labels:

« older entriestoprecent entries »