@kusyi03






personal info
 stalker blog kusyi!



NOTA KAKI :

Jangan baca entri ini jikalau anda ada penyakit alergik dengan ayat-ayat di bawah. Bacalah entri di bawah pakai hati. Menulis merupakan hobi aku. Eceh. Menipu.

I am part-time in accounting.. But major in Dai'e.. Lillahitaala.



MY ACCA LIFE HERE

sincerely,
kusyi..


Follow Me




Tweets by @kusyi03

Archives

Ads

120 x 90 120 x 90





Nak daftar churpchurp? click here



Credits

theme by Steff Tabalong

Updates
20 January 2012, 11:22 AM
Assalamualaikum~

Taylor_swift_formal_hairstyles_pictures_5_large

Macam biasa, sampai je kat rumah, terus saya bukak laptop dan search Bicara Hati episod 3. Hakhak~

Sekarang dah kurang tonton TV. Drama yang saya layan, Bicara Hati dengan Vanila Coklat je.

Semalam, sekolah saya ada Kejohanan Merentas Desa. Kenangan last di sekolah. :'(

Sesampai je saya dan kawan-kawan kat sekolah, lepas berlari, adik kawan saya kena histeria.. Seram~~ Ha ha..

Mula2, ingatkan pengsan sebab letih berlari. alah, 6 km je. Tahun ni, paling dekat. Tahun2 lepas, lebih daripada 6km. Budak yang kena histeria tu, dak hostel jugak. Saya kenal sebab budak tu, junior saya jugak la. Dia menjerit-jerit. Sepak cikgu, cakar tangan kakak dia. Memang seram betul sekolah aku neh. Heh.

Sebelum larian merentas desa, sekolah den dah diserang satu lagi histeria. Kat asrama. Orang yang kena tu, duduk dekat je dengan saya. Ha ha.. Memula, saya tak perasan pon. Waktu tu, khusyuk duk baca yasin. Maklum sajalah, saya kalau baca Al-Quran, dah tak pandang kiri dan kanan. He he..

Masa orang yang kena rasuk tu mengamuk, ramai jugak yang nangis ketakutan. Sampai terketar-ketar pon ada. Saya pulak? Dah masuk kali kedua kot tengok live camtu.Dah rasa macam tengok seekers lam tv. Heh. -.-'. Waktu tu, saya tak henti-henti baca ayat kursi. Makin menjerit makhluk tu dibuatnya.

Tapi, kalau kita percaya bahawa Allah SWT sentiasa ada dan jaga kita, Insya-Allah takkan terjadi apa-apa kat kita.

p/s: seram jugak tengok dia renung tajam kat semua orang.. huhu..

Daaaaaaaa..

Salam~

Labels: ,

« older entriestoprecent entries »