03.autumn & heart

Follow|Home
20 January 2012 | 11:22 AM | 0 comments
Assalamualaikum~

Taylor_swift_formal_hairstyles_pictures_5_large

Macam biasa, sampai je kat rumah, terus saya bukak laptop dan search Bicara Hati episod 3. Hakhak~

Sekarang dah kurang tonton TV. Drama yang saya layan, Bicara Hati dengan Vanila Coklat je.

Semalam, sekolah saya ada Kejohanan Merentas Desa. Kenangan last di sekolah. :'(

Sesampai je saya dan kawan-kawan kat sekolah, lepas berlari, adik kawan saya kena histeria.. Seram~~ Ha ha..

Mula2, ingatkan pengsan sebab letih berlari. alah, 6 km je. Tahun ni, paling dekat. Tahun2 lepas, lebih daripada 6km. Budak yang kena histeria tu, dak hostel jugak. Saya kenal sebab budak tu, junior saya jugak la. Dia menjerit-jerit. Sepak cikgu, cakar tangan kakak dia. Memang seram betul sekolah aku neh. Heh.

Sebelum larian merentas desa, sekolah den dah diserang satu lagi histeria. Kat asrama. Orang yang kena tu, duduk dekat je dengan saya. Ha ha.. Memula, saya tak perasan pon. Waktu tu, khusyuk duk baca yasin. Maklum sajalah, saya kalau baca Al-Quran, dah tak pandang kiri dan kanan. He he..

Masa orang yang kena rasuk tu mengamuk, ramai jugak yang nangis ketakutan. Sampai terketar-ketar pon ada. Saya pulak? Dah masuk kali kedua kot tengok live camtu.Dah rasa macam tengok seekers lam tv. Heh. -.-'. Waktu tu, saya tak henti-henti baca ayat kursi. Makin menjerit makhluk tu dibuatnya.

Tapi, kalau kita percaya bahawa Allah SWT sentiasa ada dan jaga kita, Insya-Allah takkan terjadi apa-apa kat kita.

p/s: seram jugak tengok dia renung tajam kat semua orang.. huhu..

Daaaaaaaa..

Salam~

Labels: ,



0 Comments available :

Post a Comment