@kusyi03






personal info
 stalker blog kusyi!



NOTA KAKI :

Jangan baca entri ini jikalau anda ada penyakit alergik dengan ayat-ayat di bawah. Bacalah entri di bawah pakai hati. Menulis merupakan hobi aku. Eceh. Menipu.

I am part-time in accounting.. But major in Dai'e.. Lillahitaala.



MY ACCA LIFE HERE

sincerely,
kusyi..


Follow Me




Tweets by @kusyi03

Archives

Ads

120 x 90 120 x 90





Nak daftar churpchurp? click here



Credits

theme by Steff Tabalong

Wazrul Shah
14 November 2011, 6:56 PM
Assalamualaikum.

Hari ini, kusyi baru dapat tahu bahawa Wazrul Shah berumur 17 tahun. Siapakah Wazrul Shah? Korang tak kenal ke? Oh tidak..... Dia adalah penulis cerpen dan e-novel di dalam blog miliknya dan di laman penulisan2u. Semua karyanya adalah feveret kuuuu.. Best sangat2.. Lain dari yang lain. ha ha..

Mula2 cerpen yang kusyi baca dan baru kenal Wazrul Shah ni ialah cerpen Aku Bukan Taylor Swift. Best !

Kedua.. Cintaku Semerbak Polo Black . Karya ini membuatkan mutiara kaca mengalir ke pipiku. Cewah ayat. Ha ha..  Cerpen ni memang kusyi tak caye je umur Wazrul Shah 17 tahun. Cerpen yang tiptop tu!

Ketiga cerpen p.s I love you cikgu.

semua best lah!! Ha ha.. Kemudian, lepas bulan Ramadhan baru ini. Wazrul Shah menulis cerpen berkisarkan keagamaan especially Islam lah. Sebab kami umat Islam. :)

Pun tiptop jugak!

IMAN,IHSAN,ISLAM

Best! Kusyi baru tahu tadi bahawa Wazrul Shah berumur 17 tahun sedang menduduki SPM . Gudluck yah. 

Setelah menulis entri ini, aku merasakan, bahawa aku juga pasti boleh berkarya macam dia. Insya-Allah.

Salam.



Labels:

« older entriestoprecent entries »