autumn. heart

INTRODUCTION

Asssalamualaikum and hye visitor...Welcome to my online diary. Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Leave your footprint on my cbox...Hate my blog? click Here


19 October 2011 • 4:20 PM • 0 Sweet hearts

Assalamualaikum...

Meniru? Berikan definisi 'meniru'.
= Meniru bermaksud menipu dalam peperiksaan. Meniru boleh terbahagi kepada dua.
1. Meniru nota kecil
2. Meniru rakan.

Okeyh! Dah macam topik meniru pulak,kan? HAHA..

Kusyi just nak tanya.. Best Sangat ke meniru ni? Terutama dalam exam. Grr... Ini kejadian kat dalam kelas kusyi. . MENIRU. Goodjob. huh! apa bangangnya weh!

sumber : Google

Kalau meniru dapat A+ tu.. Boleh tahan.. Ini tidak.. tetap GAGAL buat apa meniru weh! Buang masa!

Meniru kawan pon satu hal. Kalau tiru kawan yang betul2 BIJAK tu takpe.. Dapat markah Free jugak. Ini pergi tiru rakan yang terlebih 'bijak' tu buat apa weh! Otak tu pakai lah sikit. jangan lah asyik perap je..

Lepas meniru tu.. Tak tahu ke ada makhluk sekor duk terkekeh-kekeh ketawa kat kita? Sape?? 

SYAITAN lah weh!


Buat apa nak meniru nih.. ?? Pelik betul kusyi dibuatnya.. Masa belajar, main2.. Bila suruh main kat padang.. Malu2.. Memang bangang sengal betul!

Dah tahu diri sendiri lemah subjek tu.. Studi la weh! studi! Bukan meniru. Kalau meniru dapat A+ aku pon nak weh!

Ingatlah! 

Yang Bulat Tidak Akan Datang bergolek. Yang Pipih Tidak akan datang melayang!

Sekian dari entry panas berunsur nasihat dari Kusyi.

Daa..

Salam!

Labels: ,


0 Comments posted :

Post a Comment


Follow or leave ?



Jangan baca entri ini jikalau anda ada penyakit alergik dengan ayat-ayat di bawah. Bacalah entri di bawah pakai hati. Menulis merupakan hobi aku. Eceh. Menipu.

I am part-time in accounting.. But major in Dai'e.. Lillahitaala.



MY ACCA LIFE HERE

sincerely,
kusyi..

 stalker blog kusyi!


Chatting Here


Don't use harsh word

Post history





Ads


120 x 90 120 x 90






Nak daftar churpchurp? click here


Template By: Kawaii Lady
Some stuff: