Followers

NOTA KAKI :

Jangan baca entri ini jikalau anda ada penyakit alergik dengan ayat-ayat di bawah. Bacalah entri di bawah pakai hati. Menulis merupakan hobi aku. Eceh. Menipu.

Kalau aku rajin, aku akan menulis. Kalau aku malas, aku akan berangan.

Oh ya. Aku budak akaun. Dah masuk final year. Tapi belum degree. Hiks.

InshaALLAH.. Degree di UK. Cita-cita haruslah tinggi. Kan? InshaALLAH bakal suami ialah... *tak sempat nak cari* :P

Oh ya! Sebelum terlupa.. Dalam hidup ni takde yang senang. Sebab, dunia tempat bersusah. Nak senang? Cuma di akhirat. Itu pun kalau kita isi masa di dunia dengan benda baik. Something yang Allah redha.

Hidup di dunia.. Mencari redha Allah. *kenyit mata*

Ya.. Aku budak akaun. Korang janganlah buat terkejut macam tu..

I am part-time in accounting.. But major in Dai'e.. Lillahitaala.

sincerely,
kusyi..

15 November 2011

Freebies doodle muslimah | yeay!

Assalamualaikum.

Hari ini saya ada buat doodle. Maklumla.. teringin pulak. hehe..


Photobucket
Doodle pink

http://i1185.photobucket.com/albums/z344/kusyi03/freepink.png





Photobucket
Doodle biru

http://i1185.photobucket.com/albums/z344/kusyi03/freebiru.png





Photobucket
doodle purple

http://i1185.photobucket.com/albums/z344/kusyi03/freepurple.png

kalau amek. credit dan komen boleh tak? hormati saya. kalau tak credit. jeng jeng jeng..

daa..

salam!

2 comments :

Anith Hanisah said...

ape tmbm sgt doodle nie..rase mcm nk pct2 je...heheh

kusyi said...

bhaha.. XD