Followers

NOTA KAKI :

Jangan baca entri ini jikalau anda ada penyakit alergik dengan ayat-ayat di bawah. Bacalah entri di bawah pakai hati. Menulis merupakan hobi aku. Eceh. Menipu.

Kalau aku rajin, aku akan menulis. Kalau aku malas, aku akan berangan.

Oh ya. Aku budak akaun. Dah nak masuk final year. Tapi belum degree. Hiks.

InshaALLAH.. Degree di UK. Cita-cita haruslah tinggi. Kan? InshaALLAH bakal suami ialah... *tak sempat nak cari* :P

Oh ya! Sebelum terlupa.. Dalam hidup ni takde yang senang. Sebab, dunia tempat bersusah. Nak senang? Cuma di akhirat. Itu pun kalau kita isi masa di dunia dengan benda baik. Something yang Allah redha.

Hidup di dunia.. Mencari redha Allah. *kenyit mata*

Ya.. Aku budak akaun. Korang janganlah buat terkejut macam tu..

I am part-time in accounting.. But major in Dai'e.. Lillahitaala.

sincerely,
kusyi..

17 November 2011

Freebies background (Polkadot)

Assalamualaikum.

Freebies lagi.. Ho ho.. Rajin pulak saya hari ini. Ala.. Colourize aje. Keh keh.

credit website asal : http://www.dollielove.com


Photobucket
http://i1185.photobucket.com/albums/z344/kusyi03/bulatbiru.png


Photobucket
http://i1185.photobucket.com/albums/z344/kusyi03/bulathijau.png



Photobucket
http://i1185.photobucket.com/albums/z344/kusyi03/bulatpink.png



Photobucket
http://i1185.photobucket.com/albums/z344/kusyi03/bulatpurple.png



Photobucket
http://i1185.photobucket.com/albums/z344/kusyi03/bulatasal.png

jangan lupa credit nama kusyi! tak nak komen? it sokey~

Daa..

Salam!

No comments :